vineri, 13 august 2010

Noi tendinte in piata auto

Nu sunt expert auto, dar constat -uimita- ultimele tendinte din piata. Fenomenul general e astfel: toata lumea vinde masinile cu valoare peste 7000 euro pentru a le inlocui cu altele pana in 3000 euro, nu conteaza motorizare, culoarea sau de unde le cumperi... important e pretul, sa consume putin, sa nu necesite investitii suplimentare.
Cand am vandut-o pe Corsa, am crezut ca e o masina deosebita si din acest motiv sunt sunata de la TM, IS, BN, dar si foarte mult de la nivel local. Trebuie sa recunosc ca postarea anuntului cu poze reprezentative pe site-ul cu anunturi din toata Romania, www.tocmai.ro, a facut mai mult decat 100 de anunturi locale si mii de cuvinte. Asa a ajuns ofera mea sa fie cunoscuta in toata tara, iar pozele i-au convis pe cei de la Timisoara sa vina pana in inima Ardealului pentru masina.
Prietenii mei, considerandu-ma o norocoasa, m-au rugat sa ma ocup si de masinile lor sa le vindem. Am folosit exact aceeasi reteta - anunt cu 6 poze si descriere completa pe www.tocmai.ro ca sa vada totata tara ca masinile sunt de vanzare (ma refer la un VW Passat si un A4, ambele peste 7000 euro). Contacte foarte multe, dar foarte proaste: "iti dau ursuletul meu bmw si 2000 euro" sau multe alte variante proaste.
Aceeasi problema a intampinat-o un alt prieten cu un Golf de vanzare - Pret 5000 eu. "Ma suna lumea in disperare, dar niciunii nu au bani. Nu inteleg de ce ma mai deranjeaza si vin sa o vada cand stiu clar ca nu au bani."
Si totusi, ca sa dezmintim teoria ca romanii nu mai au bani, vedeti topul marcilor auto cu vanzari pe plus din wall-street de azi: AC, Lamborghini Gallardo, Rolls-Royce coupe, Ferrari si alte mizilicuri de acest gen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu