marți, 3 august 2010

How do I feel about my own choices?

Asculatam pe ted.com un speach pe tema titlului acestui post. Prefer sa nu traduc si sa folosesc neologisme, nu din snobism sau fitze, ci pentru simplul fapt ca vreau sa se inteleaga exact ceea ce exprima aceste cuvinte, iar o coafare romaneasca a expresiilor ar sterge orice strop de farmec.
M-a pus pe ganduri urmatoarea afirmatie "Daca o decizie te afecteaza, atunci tu esti cel care trebuie sa o ia.", pe care am mai gasit-o intr-o alta sursa chiar zilele trecute. Nu am avut niciodata timp sa ma gandesc cine si cand a facut aegerile in viata mea, cu atat mai putin daca au fost bune sau rele... nu am avut timp... nici azi nu am, dar incerc sa imi fac...
Am iesit in pauza de pranz, trasa si fortata de imprejurari (e prea caled afasa ca sa iesi la pranz) si din intamplare, dau nas in nas cu prima mea iubire, omul pe care de 6 ani nu l-am mai vazut sau auzit, omul care m-a crescut (in adevaratul sens) vreo 3 anisori si care intr-o zi s-a trezit abandonat fara nici un regret de o pustioaica de 19 ani care dintre el si tigari, a ales sa fumeze. E incredibil ca dupa 9 ani sa ne intalnim din nou sub acelasi cer unde a inceput totul, desi fiecare trebuia sa fie in orase diferite. Intotdeauna am crezut in soarta si destin!
Iar daca imi pun intrebarea: Cum ma simt cu alegerile mele? nu pot decat sa ma intreb cum am fi ajuns dupa acesti ani impreuna si ce suntem de fapt azi?...
Oricum, am ajuns 2 oameni foarte misto azi... si asta conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu