luni, 23 august 2010

Fashion sau Vintage pe tocmai.ro?

Ma gandeam, ca la inceput de saptamana, sa vad ce haine se mai poarta in online? Am dat o tura prin shopurile virtuale si apoi m-am oprit pe tocmai.ro. Statistic vorbind, mereu am stat foarte bine la categoria: oferte Moda-Accesorii, dar in afara de rochii de mireasa nimic nu mi-a atras atentia.
N-as fi vrut sa mai scriu de mirese, ca sunt chiar si eu satula de nunti, rochii, petreceri, flori, tort... dar uite ce dulcica e rochita din poza...
Apoi am trecut mai departe prin o serie de oferte de parfumuri scumpe, cosmetice, extensii de par, gel de unghii, peruci, genti, ochelari de soare de firma, incaltaminte, tinute sport... o nebunie!
M-am oprit la ugg-urile de mai jos din cauza modelului deosebit... sper ca se vor purta si anul acesta ;)
Apoi, nu m-am putut abtine sa nu va arat caciula de nutrie pe care sunt convisa ca ati remarcat-o toti ca fiind la mode pe vremea cand inca mai mancam cornulet cu lapte.
Bijuteriile mi-au placut deosebit de mult, mai ales datorita diversitatii de oferte. Imi plac bijuteriile "scumpe" (sau pretioase, sau de calitate...), dar apreciez foarte mult creativitatea si personalitatea fiecarei bijuterii handmade. Chiar si eu am o bratara din Africa de Sud - Cape Town, confectionata cu pietre naturale, cu perle naturale, scoici naturale si multa dragoste (exact asa scria pe ea). Normal ca se vinde mai
bine o bijuterie pe care scrii ca e facuta cu multa dragoste... in special catre femei.
Am gasit si ceva haine vintage, ca sa le numim frumos (second hand nu se mai poarta). Prin Bucuresti, in fiecare saptamana e in vre-un loc "monden" targ vintage si peste tot e plin. Asa ca de ce sa ne mai ducem pana la targ,
cand targul e in laptopul nostru, pe
www.tocmai.ro ?
Imi povestea un prieten ca desi nu e fan vintage, are o pasiune deosebita sa poarte hainele oamenilor pe care ii apreciaza (prieteni/cunostinte). Cand le poarta simte ca traieste viata altcuiva /se pune in pielea celui care a purtat haina respectiva.
Si mie imi place sa fac cadou pretenilor daca vad ceva de-al meu care le place foarte mult. Bucuria lor e mult mai mare decat daca ar fi platit 10.000 euro ... "dar din dar se face Rai".
Asa ca: Spor la Shopping!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu