joi, 19 august 2010

Ai grija ce iti doresti, s-ar putea sa ti se indeplineasca!

Stiu pe propria piele cat de adevarat de titlul de mai sus si vreau sa intaresc increderea in el. Aseara, o domnisoara superba ne explica cum toate visele ei devin realitate fara ca ea sa miste un deget pentru asta, motiv pentur care viseaza zilnic cu ochii deschisi. Cateva ore mai tarziu le explicam unor reprezentanti ai sexului masculin de ce le place femeilor sa primeasca flori, iar ei ne prezentau contra-argumentele lor (ceva legat de frica lor de esec, refuz). Nu i-am inteles, dar le respect parerea!
Si povestind asa despre frumusetea gestului de a oferi o floare, azi ma trezesc deranjata de o doamna ... care cu greu, dar m-a gasit in "Fortareata de la Turn". Imi aducea un mesaj de departe, ascuns printre petale... dar mai ascuns este cel care le-a trimis...
Ma leaga frumoase amintiri de seara in care o tipa (pe care in viata mea nu am intalnit-o) ma cauta cu disperare intr-un club ticsit de oameni sa-mi ofere un drink din partea celui care ar fi vrut sa-mi fie alaturi. Sau de cina de afaceri la finalul careia ne-am trezit cu Chese Cake din partea celui care ar fi vrut sa ma indulceasca (el nu era prezent) ... acestea sunt frumoasele cadouri si amintiri cu care ramai.
PS: Am omis seara in care douazeci si nu stiu cati de trandafirii albi, imensi , perfecti au ajuns la ghena din cauza mea ;(. Acesta e exemplu NOT TO DO!

3 comentarii:

  1. Eheee...te iubeste Mos Craciun :)...daca esti copil cuminte...asta se intampla...pup

    RăspundețiȘtergere
  2. "Mosule, ce tanar esti!" nu stiam ca inca ma citesti "If I was a book, I know you'd read me every night" ... pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Hellouu...sunt mos craciunitza si te citesc din obisnuintza :)...ma buur ca esti o carte deschisa....ca urmeaza continuarea...:)...imi amintesc f bine cand ai primit drinkul...in aglomeratie...tot timpul uit sa ma semnez si dau iluzii oamenilor...si totusi sunt fff tanara :).Nico

    RăspundețiȘtergere