marți, 27 iulie 2010

De ce imi place Citynews.ro?

Ma tot intreb cum s-au gasit gasca asta de oameni nebuni si s-au refugiat toti sub acelasi acoperis numit citynews.ro. Anul trecut cand l-am cunoscut pe Liviu si pe Iulian am ramas placut surprinsa de naturaletea si stilul lor de management, doua persoane pe care cu greu le uiti chiar daca intalnesti 1000 de oameni in acea zi.
Apoi am inceput sa citesc citynews.ro, initial din interes profesional, apoi din placere. Cum sa nu fi surprins de modul lor popular si direct de a relata ceea ce se intampla in jurul nostru zi de zi?!? Azi m-am impiedicat de titlul unui articol "Durerile altora" si inevitabil, nu m-am putut abtine sa nu il sorbesc. Partea cea mai funny e:
"Dar, la toamna, si pe noi ne vor aresta (pentru vreo cutie de conserve), si noi ne vom sinucide, si pe noi ne vor inhuma si deshuma. Foarte pe scurt, mecanismul psihologic al telenovelei noastre nationale e urmatorul: durerea mica anesteziaza durerea mare. E cazul romanului care merge la doctor si se plange ca il dor capul, maselele, ficatul, stomacul, picioarele si ii cere sa-l scape de durere, caci e insuportabila. Doctorul ii cere sa-si puna degetul mic de la mana pe masa, ia un ciocan si ii da peste deget.

„Extraordinar, domnule doctor, acum m-au lasat toate durerile, nu ma mai doare decat degetul!”- zice romanul. Si fuge repede acasa ca sa prinda la televizor arestarea lui Dan Diaconescu."
Si culmea e ca toti scriu in acest stil ;) Delicios de spontani! Adorabil de liberi!

Un comentariu: