duminică, 4 iulie 2010

"How to love?"

Am ajuns saptamana trecuta sa vad o inregistrare a lui Anthony de Mello - Wake Up 3 (How to love?) , e vorba de primul film de pe www.onlinemotivator.info (cateodata le mai cade site-ul, asa ca incercati la o alta ora sau cu alta conexiune). Apreciez ca este o inregistrare foarte veche, pentru modul de a vorbi al lui Anthony, iti lasa timp sa filtrezi vorbele si sa gandesti si prin prisma ta. In zilele noastre, foarte multe dintre seminariile si trainingurile/sesiunile/etc sunt niste "poezii" recitate in mare graba, din care, daca vrei sa retii ceva trebuie sa le asculti de cateva ori...
Inregistrarea de mai sus mi-a dat putin peste cap notiunea de iubire si a-ti impartii viata cu cineva (din dragoste? atractie? comoditate?). Relatia e un contract bine stabilit? ... Se mai intampla uneori sa afirmam ca ne e dor de anumite persoane pe care le-am iubit in trecut. Nu ne e dor de ele, ne e dor de felul in care ne-au facut sa ne simtim acele persoane.
Chiar zilele trecute am facut un test, eu cu mine, si am reintalnit singura persoana pe care eu am afirmat cu tarie ca am iubit-o vre-o data. Eram curioasa ce voi simti dupa ani... de la despartire? Surpriza!!! Foarte relaxata si indiferenta. Apoi am vazut filmul de mai sus si mi-am dat seama ca: atractia, obisnuinta, hobbyurile comune, programul sincronizat, obsesia, naivitatea varstei si multe alte pretexte, m-au facut sa cred ca asta e dragoste.
N-as fi vrut sa scriu despre experienta de mai sus, dar urmatoarele randuri m-au convins: "

La multi ani... dragul meu!

Fiecare an care trece ma face sa te iubesc si mai mult, gandindu-ma disperat, ca "pierderea ta" definitiva se apropie imanent.Tine-ti inima indragostita - cum am lasat-o eu -, spiritul viu, pastreaza-te tanar si impaca-te cu Dumnezeu! Pe pamant... ma vei avea intotdeauna pe mine..."
Sper ca cei care vor vedea filmul de mai sus sa reuseasca sa isi constientizeze obiectiv sentimentele si sa ia atitudinea potrivita. Daca informatiile de mai sus nu sunt suficiente, se pot inspira din marile iubiri din istorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu