joi, 22 iulie 2010

Puterea barbatilor sta in rabdarea femeilor

Azi a fost o zi importanta in viata bunei mele prietene, cu care am impartit banca prafuita din liceu. Imi amintesc cu placere de culorile, optimismul si zambetul ei, desi azi vad in ea un "copil matur", serios, care isi asuma cu brio responsabilitatile
vietii. Emotii ascunse sub un zambet perfect, emotii exprimate in ochii umezi ai celor apropiati, multe poze si clipe unice, imposibil de pastrat de tehnologia moderna.
Peretii prafuiti ai Primeriei Sibiu ne-au amintit de prima curoajoasa din gasca, care deja in 2005 a spus DA! Azi ea e cea mai bogata dintre noi, are un baietel si o fetita. De fiecare data cand avem probleme si ii cerem sfatul, ea raspunde relaxata: "Voi aveti atatea probleme si de fapt, nu aveti nimic. Eu am copii mei si acesta e cel mai important lucru in lume."
Expresia zilei a fost rostita de o pereche de ochi umezi:"E ceva minunat sa fi emotionat!". Spre surprinderea mea, tinerii au fost mai emotionati decat parintii cu care suntem obisnuiti sa planga la asemenea evenimente.
Si nu puteam incheia fara poza cu mine semnand. Daca azi ajungeam ceva mai devreme la Primarie, semnam din nou... ce inseamna punctualitatea ;)))
PS: A fost o zi prea frumoasa ca sa comentez titlul, desi sunt convinsa ca sexul feminin nu mai are nevoie de nici o explicatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu