Internetul a devenit cel mai eficient mediu de promovare a anunturilor de mica publicitate. Pana de curand, cererile si ofertele de mica publicitate erau promovate in ziarele locale, in revistele de specialitate sau chiar prin afise postate in zonele de mare trafic ale orasului. Aceste medii de promovare au pierdut teren in fata internetului datorita costurilor relativ mari implicate si a timpului indelungat, scurs pana la promovare.
Site-ul de anunturi din toata Romania www.tocmai.ro spune adio taxelor pentru mica publicitate prin promovarea anunturilor in mod gratuit si extinderea canalelor de comunicare. Spre deosebire de restul site-urilor de specialitate, orice anunt de mica publicitate postat pe tocmai.ro beneficiaza de promovare atat la nivel local, cat si national, fara a implica eforturi financiare din partea beneficiarului. Sunt necesare doar doua minute pentru a posta un nou anunt pe www.tocmai.ro, iar acesta apare si in widgeturile de pe site-urile partenere (exemplu: pe coloana din partea stanga a site-ului citynews.ro).
Widgetul in care ruleaza ultimele anunturi din un anumit judet a fost preluat de numeroase site-uri nationale si locale, de bloguri personale, de site-uri de stiri si de cele ale posturilor radio si tv locale. "Widgetul tocmai.ro este primul nostru proiect social pe care il punem la dispozitia bloggerilor si celor care detin o pagina web prin care vor sa furnizeze mereu informatie proaspata. Webmasterul urmareste fidelizarea cititorilor sai oferindu-le informatie de calitate, iar anunturile postate de utilizatori se bucura de o promovare extinsa." a declarat Bianca Grip.
Numarul blogurilor personale este in continua crestere in Romania, la fel ca si numarul bloggerilor care aleg sa posteze widgetul tocmai.ro pe pagina lor. Acesta poate fi personalizat ca dimensiune, continut, grafica, culori si e disponibil la adresa www.tocmai.ro/widget. Conform statisticilor tocmai.ro, persoanele de sex feminin prefera widgeturile in care ruleaza ultimele oferte din categoria imbracaminte-incaltaminte, cosmetice, turism si culorile roz, mov si rosu. In schimb, reprezentantii sexului masculin sunt mai interesati de imobiliare, auto si produse electronice, preferand nuantele de albastru, gri si verde.
"Prin acest widget am reusit sa apropiem cumparatorul de vanzator, el navigheaza pe site-urile preferate, dar totusi vede cele mai proaspete anunturi." a incheiat Bianca Grip.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu