miercuri, 28 octombrie 2009

Cum imi vand casa?

Am lansat proiectul "Vinde eficient!" pe tocmai.ro, care contine cateva pagini de indrumare a utilizatorilor, referitoare la informatiile care fac un anunt mai interesant si produsul vandabil. Am reusit sa evidentiem importanta unui titlul relevant al anuntului, care influenteaza decizia de a vizualiza sau nu oferta respectiva. Descrierea trebuie sa contina cat mai multe informatii si sa fie completate de Poze relevante, astfel sansele de a vinde cresc pana la de 5 ori. Ultimul element, dar nu cel mai lipsit de importanta, este Pretul. In Romania avem obiceiul sa supralicitam un bun/serviciu doar de dragul de a gasi "prostul" care sa dea cat cerem noi. Cel mai iubit cuvant romanesc asociat cu Pret este "negociabil". Motivul este exact cel de mai sus.

In tarile cu o economie si educatie mai dezvoltata lucrurile nu stau chiar asa. Spre exemplu: Eu vreau sa vand o masina Corsa a carei valoare reala este 2800 euro; daca o ofer spre vanzare cu 3000 euro negociabil am toate sansele sa ma sune foarte putina lume si in final sa o vand cu 2600 euro pentru ca nu a fost foarte cautata masina; dar daca o ofer cu 2600 euro, interesul pentru masina creste, va fi vazuta de mai multi cumparatori, iar eu o pot vinde celui care e dispus sa ofere mai mult.

Am descoperit pe tocmai.ro un anunt care a intrecut orice asteptare a noastra, drept urmare l-am facut Anunt de nota 10. D-l Cristi doreste sa vanda casa noua, construita intr-o comuna din judetul Dambovita. Trebuie sa intrati pe linkul de mai sus si sa citit descrierea. A reusit sa prezinte o casa "in the middle of nowhere" ca fiind mai interesanta decat o casa din Paris: detaliile casei, tabla e Lindab, asezare geografica, geomorfologica, retea hidrografica, istoricul zonei, turismul si monumetele istorice din apropiere, populatia, institutiile publice existente, economia dezvoltata, potentialul economic si industria existenta. Senzationala descriere! Merita nota 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu