sâmbătă, 1 august 2009

Mission - Completed

Au fost 2 seri fantastice la The Mission! Prima "ceva mai usor de digerat" de catre public si putin mai goala fiind vineri ... dar sambata a fost nebunie maxima ... Romania inca traieste! Dovada vie e acest mic film, lipsit de orice strop de profesionalism, dar incarcat cu sentimente si senzatii puternice.
Exceptand "manelistii" si "cocalarii" (nu intentionez sa jignesc pe nimeni, dar asta e realitatea) care au venit pentru ca li se parea un eveniment "cool", care nu trebuia ratat fiindca da bine la imagine, in rest au fost doar oameni adevarati, civilizati, fetele au fost total lipsite de fitze (fara rochii cu paiete si coktailuri sofisticate) ... cam betive (am ratat momentul sa-i fac poza unei domnisoare care era purtata in brate de bunii ei amici-confundase apa plata cu votca) ...
Au lipsit si "jmecherasii" cu masina fitzza parcata la intrare (a fost atat de aglomerat drumul) plecati la agatat folosind metoda "aruncarii cheii de Porsche pe masa" ...
Adica a fost o petrecere la care toata lumea a tinut mainile sus, a dansat la maxim, a cantat si a urlat cat s-a putut ... niciodata nu am vazut atat de multa libertate de exprimare a poporului roman.
Dupa Tiesto, la Sven Vath s-a petrecut pana la 11 am, moment in care toata lumea a plecat la plaja ... altii spuneau ca a fost "nasol" -poate pentru ei e nasol si teatrul sau baletul.
Dupa doar 23 de ani de viata am invatat si eu ca "Gusturile si culorile nu se discuta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu