vineri, 28 august 2009

La un pas de weekend...

Sunt in pauza de masa, in fata calculatorului meu si mi-am amintit de mine ... DA, de mine...
A trecut aproape o saptamana de cand nu am mai avut timp sa scriu pe blog, iar asta inseamna ca nu am mai avut timp de mine. Trebuie sa fac un rezumat al saptamanii prezentand "faza zilei":
Luni dupa ora 21, cand am ajuns acasa de la birou, un vecin foarte simpatic (smecheras de cartier 'de Sibiu) ma intreaba:"Vecin'o, da ce masina ti'ai tras?!?". Dupa o zi plina de probleme, parca mi-a dat in cap cu aceasta intrebare. Ma uit "tampa" la el... si foarte curios, ma intreaba "da esti manager?"
Marti, plecata la 8am spre Bucuresti, training, intoarsa in Sibiu pana la ora 00.00. O persoana foarte draga mie ma intreaba: "azi ai facut o norma de sofer de tir, ai fost trainer si manager?"
Miercuri, obosita maxim dupa ziua anterioara: "Jur ca in viata mea nu mai trag asa de mine!"
Joi, simpaticul meu tata: "Daca erai atat de frumoasa, erai de mult maritata!" ;-))) He's one of a kind!!!
Azi... ma pregatesc sa plec la Strand la ultima filmare pentru Rising Star. Azi se desemneaza castigatoarea, noua "vedeta" a orasului Sibiu.
A nu se uita ca: tocmai.ro sustine calitatea.
Up or Out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu