vineri, 7 august 2009

Mireasa e la moda

De mic copil, cred ca orice fata se viseaza mireasa. La mine problema se pune mult mai simplu: intotdeauna am avut o pasiune pentru haine, fashion si mai ales rochii, deci e normal faptul ca an de an mintea mea a creat un nou model de rochie de mireasa.
Prietenele mele s-au maritat sau se pregatesc sa faca acest pas, asa ca, din spirit de solidaritate ma uit si eu pe site-urile de specialitate. Am gasit cele 2 modele din poze pe care le-as purta, partea proasta e ca: "Nu am cand". A nu se intelege ca imi "plang de mila" si deocamdata nu am ajuns la momentul sa fiu disperata "sa prind vre-un fraier" sa ma ia de "nevasta".
Un bun amic mi-a zis ca NU m-ar lua de sotie pentru simplul motiv ca "muncesc prea mult", iar o femeie trebuie sa aleaga intre cariera si casa.
Ei, eu consider ca o femeie de succes poate face fata cu brio si vietii de familie, iar reciproca pentru barbati e valabila in aceeasi masura.
In o tara plina de prejudecati, rigori impuse de societate ... intr-un patriarhat ... le spun femeilor ca exista egalitatea intre sexe, important e sa lupte pentru ea. S-a demonstrat ca o femeie poate munci , bea, negocia, căra, șofa ... etc ... lafel ca un barbat (poate chiar mai bine), important e sa vrea.
Si faptul ca iti plac rochiile de mireasa si citesti zilnic horoscopul sau dietele la moda, nu te face cu nimic mai vulnerabila, fragila.De cand ma ocup de anunturi de mica publicitate imi place sa studiez piata cu rochii de mireasa second-hand, adica purtate o data. E atat de misto sa vezi de fapt nuntile la romaniȘ "Ea e frumoasă, el are fata de țăran", "ce rama de tablou superba", iar comentariile contiuna. Totusi, cu putin noroc poti face o afacere buna, sa iti iei rochia de mireasa din vis la super-pret sau daca esti norocoasa poti gasi tinuta ideala pentru amandoi: rochie de mireasa si frac mire.
Cauți și găsești tocmai ce îți doresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu