joi, 30 iulie 2009

Sa fi mandru ca esti roman!


Acest post este o PARODIE! Va rog sa o interpretati ca atare!
Azi plec la Marea Neagra! Sunt multe motive de bucurie: fac cel putin 8 ore pe drum, daca nu chaiar 12 ore cu micile pauze; am cautat cazare o jumate de zi pe internet, pe sute de site-uri si mi-a fost teama sa rezerv ceva, ca nu puteam fi sigura ca internetul reflecta realitatea sau daca imi pastreaza rezervarea. Oricum sunt "mandra" ca am cunostintele "necesare", care si-au trimis oamenii pe teren, din hotel in hotel, sa-i caute "printesei" loc de relaxare. Oare ce m-as fi facut fara ei?
Am cautat sa pun o poza din anii anteriori de la Mare. Surpriza! ;-DDD Nu am nici macar o poza din ultimii 5 ani de la Mare, munte sau vre-o vacanta. Deci e ca si cum as merge acum pentru prima data. Abia astept sa completez acest post cu senzatiile tari de pe litoralul romanesc.
Am plecat la drum...
Apropo, frumos oras Clujul. Piratul meu tot acolo ma asteapta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu