joi, 16 iulie 2009

La multi ani!

Azi sarbatorim prima luna de la lansatea site-ului de anunturi de mica publicitate din toata Romania. Am ales un tort elegant pentru a marca momentul, desi mi-ar fi placut sa fac eu unul.
Da, mai jos e dovada ca am maini magice cand intru in bucatarie, cu drag. Nu imi pot acorda o nota pentru cat e de gustos ceea ce pregatesc, cert este ca la decor ma pricep fantastic. Poza de mai jos merita premiata si pentru ca surprinde singurul moment din acest an cand am contribuit la activitatile desfasurate in bucatarie (exceptand servirea meselor, am o mama "de o deosebita valoare").

In prima luna am publicat peste 16.000 de anunturi din intreaga Romanie, peste 40.000 oameni au vizitat site-ul, am avut emotii, am descoperit opinii noi, au fost momente grele, dar foarte frumoase...
Si trebuie sa vedeti anuntul zilei - eu nu ma pot hotara daca e o situatie comica sau tragica?
Si multa fericire ii doresc scumpei mele prietene Bianca!!! La multi ani! Ai doi copii superbi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu