marți, 7 iulie 2009

Dulce Romanie!!!

Desi ma lupt zi de zi pentru mai mult... (mai mult ce? nici chiar eu nu pot spune!?!) nu am negat vreodata trecutul meu, ce am fost, cine sunt... As vorbi liber despre multe intamplari frumoase din viata mea, dar din respect pentru cei care au fost candva actori principali prefer sa pastrez tacerea. Va veni si ziua cand voi publica o carte "Viata bate filmul", o carte superba pentru cei care nu ma cunosc, una mult prea grea pentru cei care o vor intelege.
Mi-a placut de mic copil "Viata" "petrecerile",m-am inteles mereu bine cu sexul opus si am incercat continu sa trec peste barierele societatii, peste limitele impuse, de a fi barbat sau femeie. In o tara ca Romania e clar ca barbatii sunt favorizati din punctul de vedere al femeilor, iar barbatii gandesc total opus. Totusi eu ii ador pe cei care recunosc ca in spatele lor se afla o femeie puternica, lafel de mult cum ii dispretuiesc pentru ca tin valorile unei astfel de femei in umbra lor. Asta nu e dragoste, e dictatura! Si, din pacate, dictatura gasim la tot pasul (chiar si intr-un dans banal)... Acum mai are rost sa ma intreb unde au disparut femeile cu personalitate? Nu au disparut, stau doar in/la umbra, iar daca nu au in umbra cui sa stea, asteapta cu disperare o umbra. Traim in o societate care si-a pierdut respectul de sine si automat respectul fata de semeni, traim o criza economica plina de "coarde"(atat feminine, cat si masculine)... traim intr-o lume in care e greu sa menti un echilibru, in care e greu sa mai iubesti fara sa fi inselat, in care e mai usor sa fugi, sa o iei de la capat decat sa lupti pentru ceea ce e al tau, in care e mai usor sa eviti sa raspunzi la telefon, sa dai ochii cu o persoana, ... , sperand ca asa ai scapat.
Iar dezamagirea maxima vine la capitolul casnicie in frumoasa Romanie. Am multe poze cu cupluri care se lupta pentru primul loc in topul "Cel mai aiurea motiv sa te iau de nevasta"(de fapt femeia e cea care alge), dar vreau sa cred ca se vor trezi dupa nunta si vor forma o familie adevarata. Azi a ajuns EA sa se roage de EL sa se mute impreuna, sa oficializeze relatia, il convinge sa faca nunta ca sa aiba bani de casa, o ia de sotie ca sa ii poarte copilul numele ... unde e dragostea aici? unde e sclipirea din ochii lor? au omorat orice gram de pasiune inainte ca macar sa se nasca?
Eu ma bucur ca am fost trezita dintr-un vis frumos inainte sa se transforme in cosmar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu