vineri, 3 iulie 2009

Barbati vs. Femei

"Buna seara, iubito..."
Incep prin aceasta superba melodie a copilariei mele...De ce acest subiect?
De doua zile imi rasuna in minte, iar si iar, cuvintele unui barbat
"Pentru ce traiesc barbatii?
Pentru femei! Care este motivul pentru care ei cauta succes, bani, o masina cool, un look trendy, un parfum atragator? Fac toate astea ca sa impresioneze femeia dorita, ca sa o cucereasca."
Nu m-am gandit niciodata la acest aspect, cum nu m-am gandit niciodata "Pentru ce traiesc femeile?". Desi sunt femeie, nu am gasit un raspuns clar la aceasta intrebare. Nu ma pot hotara pentru ce traiesc sau pentru cine?!? si nici macar nu sunt sigura ca traiesc pentru mine, pentru tine... Acum inteleg mult mai bine orgoliile masculine cultivate, ranite, ambitiile prostesti si cat e genetic si cat e cultivat de educatie si societate.
Dupa o "seara grea", un alt prieten mi-a explicat rezultatele unui studiu conform caruia femeile in Romania au inceput sa bea lafel de mult/chiar mai mult decat barbatii. De ce? Pentru ca se lupta sa castige aceleasi drepturi ca barbatii, va egalitatea dintre sexe si asta este cea mai usoara metoda de a o demonstra. Tin sa felicit campioanele in acest domeniu, lafel cum felicit campioanele profesional, care au reusit sa ocupe pozitii cheie fara sa murdareasca asternuturi.
Promit sa incerc sa aflu pentru ce traiesc femeile? poate a gresit si prietenul meu care a gasit raspunsul pentru barbati... Tu pentru ce traiesti? Pentru cine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu