luni, 13 iulie 2009

Incepe saptamana




Pentru unii inceputul unei noi saptamani inseamna doar sfarsitul weekend-ului, al relaxarii, al distractiei. Si ajung dimineata la birou, cantand cu vocea mintii "Nu am chef azi", grabiti sa ajunge cat mai repede la cana de cafea, ... , asteptand cu nerabdare si entuziasm ora 17 sau 18.
Iar acum eu ma intreb: care e motivul pentru care eu imi deschid laptopul cu acelasi entuziasm zi de zi? De ce zambetul meu larg nu dispare nici dimineata la prima ora, nici inainte de a pleca de la birou si dansez cand mi-e pofta sa dansez (chiar si pe strada) si cant cu aceeasi pasiune ("superba!") la birou sau in masina?
Pentru ca sunt Libera, pentru ca am cautat si am gasit forta sa ma descopar, pentru ca mi-am canalizat energiile spre a perfectiona atuurile mele, pentru ca nu m-am impiedicat de slabiciuni, lipsuri, defecte, pentru ca inainte de orice "Cred in mine!".
Pentru ca zi de zi incerc sa imi depasesc limitele, sa descopar lucruri noi, sa visez la un apartement pe Magheru - discret, animat de un Bichon, sa imi cultiv pasiunea pentru carti , iar "wish list" continua cu multe altele... totusi inca nu ma grabesc sa le am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu