duminică, 21 iunie 2009

tocmai.ro & Bonnie

tocmaianunturi gratuite


Ieri am neglijat blogul meu pentru ca am fost destul de ocupata cu administrarea site-ului de anunturi de mica publicitate tocmai.ro. Sunt un Project Manager destul de responsabil, cateodata chiar prea implicata, emotionata si mereu nerabdatoare sa aflu cum decurge proiectul. Am lansat tocmai.ro marti 16 iunie prin campania de promovare planificata cu o echipa draga mie. Trebuia sa plecam marti la ora 18 din Bucuresti. Stiam ca nu voi rezista 3 ore la volan, fara conexiune Internet, oricat de mare e placerea de a conduce o masina sport. Drept urmare am plecat spre Sibiu tarziu in noapte, dar a doua zi la 8 eram deja la birou. Poate te intrebi daca sunt suparata, daca mi-e bine? Sunt foarte bine, dar foarte activa ( automat si obosita), foarte entuziasmata si in acelasi timp foarte ganditoare (constientizez ca deciziile mele de azi influenteaza si alte destine, nu doar al meu).

Ah...si sa clarific un aspect... NU este site-ul meu! desi tin la el ca si cum ar fi...
Si... Felicitari mirilor din 20 iunie! Am certitudinea ca inteleg lipsa mea si cu siguranta vom petrece bine la botez. Felicitari pentru frumoasa familie! Felicitari pentru copil!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu