joi, 18 iunie 2009


Si acum sa va spun cateva detalii picante din weekendul meu Spontan... cand am plecat spre casa bunicii mele si am ajuns intr-un oras superb, cu o viata activa, cu shopping impresionant de bun pentru un oras din provincie ... inconjurata de oameni noi, dar toti erau prieteni...am dansat maxim si m-am simtit extraordinar de "dezbracata" de rigorile societatii in care traim.
Ce viata de noapte! Ce cluburi!
Cat de ieftin... si ieftin... in sensul bun, dar mai mult in cel rau...
Acesta e piratul care mi-a furat inima si a fugit cu ea pe mare. L-am regasit in usa restaurantului cu "portii imense"... m-a pierdut si el cu mult timp in urma si de atunci ma tot cauta, se uita peste mari si tari sa ma gaseasca... cred ca am ajuns putin cam tarziu.
Stiu ca am auzit de mii de ori "mi-as fi dorit sa apari in viata mea mai devreme" ...

Cert e ca dupa pirat, l-am cautat pe Fat Frumos in cluburile mondene, am inchis cluburile si Fat Frumos nu a aparut. Totusi rasaritul m-a prins pe marginea lacului ... superba trezirea la viata odata cu natura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu