vineri, 19 iunie 2009

No COPY, just Me


Azi am costientizat un fapt de viata. Toata lumea traieste din "citate" celebre, vede filme, citeste o carte, dar uita sa personalizeze mesajele transmise prin aceste canale de comunicare. Am trait mereu cu complexul ca nu pot memora un citat celebru, o poezie si totusi pe vremea cand jucam teatru aveam rolul principal si ma descurcam al naibii de bine... Azi stiu ca toata informatia care ajunge la mine se filtreaza, se proceseaza, se personalizeaza si imi contureaza formele unui tablou de succes pe care il voi admira peste vreo 60 de ani.
Cred ca e foarte frustrant sa nu te poti exprima decat prin versurile unor melodii (gen Parazitii, poate chiar o manea sau de ce nu? - sa faci o declaratie de dragoste iubitei punandu-i "I just called to say I love u" si tu sa nu fi in stare sa scoti 2 vorbe din gura) sau doar pe messenger sau pe mail. E greu sa nu ai curaj sa infrunti o persoana, sa nu spui ce ai pe suflet pentru ca risti sa fi judecat grsit. E trist sa vezi adulti ascunsi dupa perdeaua impusa de societate si in adancul ochilor tulburi sa vezi un suflet turbat de tristete.
Traim intr-o tara in care "Mandria & Prejudecata" sunt mai puternice ca Dragostea si asa am ajuns sa pierdem total aceasta notiune. Pacat ca ne stresam de criza si de lipsa banilor in buzunare si uitam sa ne bucuram de lucrurile simple, uitam ca dragostea e lafel de mare cu sau fara bani, viata si timpul se scurg lafel de repede, urma noastra pe pamant se sterge lafel de repede.
Fiecare alege ce vrea...eu am ales sa fiu EU... eu am ales BINE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu