sâmbătă, 20 iunie 2009

Miracolul suprem

Ce poate fi mai frumos decat un copil?
Tatal meu spunea mereu ca cele mai frumoase femei sun Miresele si Gravidele. Cu ani in urma nu il intelegeam, acum am ajuns si eu sa simt aceeasi emotie a vietii, cand vad o femeie care se pregateste sa aduca pe aceasta lume un suflet ata de curat.
Uneori ma intreb si eu ce vad atat de frumos la orice copil care trece prin fata ochilor mei? Ma intreb ce o sa simt cand propriul meu copil va invata sa spuna "Mama"? daca acum imi sare inima din piept cand ii aud?









Mi-am dorit mereu sa fiu o mama tanara si pe la 21 de ani eram destul de hotarata ca asa va fi. Azi, regret ca nu am avut persoana potrivita alaturi de mine, care sa imi dea curajul sa imi asum responsabilitatile vietii. De atunci am invatat sa fug de ele, sa le ignor sau sa trisez putin regulile vietii. Nu am castigat mare lucru: amintirile, banii, bunurile, etc. se duc; copiii cresc, raman.
Am doua nepoate bune de nebune in poza de mai sus, de care te indragostesti din ce in cel mai mult pe zi ce trece.
Mai am un "nepot" (datorita relatiei stranse de suflet cu mama lui) pe care il mananc din priviri de fiecare data cand il vad.
"The young man" cu care apar intr-o poza a fost fascinat de prezenta mea la o nunta, iar eu innebunita dupa el.
Un bun prieten (tatal unei zane) imi explica topit de dorul de fetita lui: "Bianca, ai fost vreodata indragostita maxim, maxim, maxim, de nu mai poti sa te gandesti la altceva? Asa e cand ai copii! Si gandeste-te ca sentimentul asta e pentru totdeauna! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu