marți, 6 octombrie 2009

Wedding Season

Am ajuns la concluzia ca site-urile de socializare chiar au un rost la o anumita varsta. Cat eram departe de casa, prin ele vedeam ce mai fac vechii prieteni, unde au fost in holiday, in weekend, pe cine mai iubesc, cu cine mai petrec, etc. In aceasta vara, pentru mine s-a schimbat moda: a inceput sezonul albumelor pe hi5 "Nunta de vis". Nu cred ca toti cei care s-au casatorit in aceasta vara au fost la aceeasi nunta care s-a numit "de vis" - sa fim totusi seriosi. De fapt o parte dintre miri au fost la "Nunta superba" - daca sunteti curiosi va trimit cateva linkuri.
In weekend am dat peste o arhiva foarte veche si am descoperit ceea ce uitasem de foarte mult timp... prima mea proba pentru albunul "Nunta de vis" - nu e chiar asa rea ;-)
Si da, cu ceva ani in urma, mi-am exersat si semnatura pe actele Primariei Sibiu - Starea Civila.
Ok, acum trageti putin aer in piept si relaxati-va: "Nu am fost niciodata casatorita, deci nici divortata - desi ma simt ca si cand as fi trecut prin toate astea". Fotografiile de mai sus vor doar sa dovedeasca cat de usor si mult inseala aparentele.
Iar acum, daca a venit toamna si se numara bobocii ... la Sibiu, mirii superbi numara bebeiii... deci acum toate albumele sunt "Noi 3". Interesante retele de socializare...hmmm ...
Si fiindca nu am prezentat-o pana acum pe Anabela, trebuie sa stiti ca ea e "geamana mea"... diferenta intre noi de 2 ani si 12 ore ... cine e mai mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu