miercuri, 14 octombrie 2009

Surpriza placuta

Am venit de dimineata la birou, in ciuda celor 6 grade de afara, iar dupa o privire in fuga pe site-ul de anunturi tocmai.ro am ramas placut surprinsa de aceasta rochie.
De fapt nu vezi o simpla rochie de mireasa ci e cultura indiana. Miresele romance se chinuie sa isi aduca rochia din America, pleaca la Paris sa o caute si toate se trezesc cu aceleasi modele banale deja, la care singura diferenta o face materialul mai mult sau mai putin scump. Am vazut o rochie de mireasa superba inspirata din cultura ruseasca. Interesant e ca pana acum nu am vazut nici o rochie in Romania inspirata din cultura romaneasca. Nici un designer roman nu a avut curajul sa imbine elemente din portul popular in o rochie de mireasa.
La o singura nunta am vazut o pereche de doomnisori de onoare imbracati in portul popular specific zonei. Mi s-a parut o idee senzationala! De ce sa nu recunoastem ca suntem romani si sa ne mandrim cu asta?
Oricum, daca mireasa din poza de mai sus e romanca, eu o felicit pentru curajul de a imbraca ceva ce iese din tiparele si moda acestei tari. E o piesa de muzeu aceasta rochie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu