luni, 12 octombrie 2009

Orgoliul

Dupa multi ani in care am participat la nuntile unor miri chinuiti de soarta, trebuie sa scriu despre un cuplu fericit. Nu stiu daca doar Romania este tara barbatilor care se casatoresc fiindca asa e bine, ea e o fata atat de buna cu care sta (in mod oficial) de atati ani... iar sirul frustrarilor continua ... cert e ca nu doresc nimanui sa ajunga sa-si vada moartea cu ochii pentru a constientiza (si a se schimba) valorile vietii si sentimentele pe care le poarta. Il cunosc pe mire din primele mele zile de viata, ii stiu toate prostiile din copilarie (nu au fost deloc putine), educatia primita, cum gandea acum un an si cum gandeste acum.
Il felicit pentru maturitatea dobandita si sinceritatea fata de el care primeaza in fata orgoliului afisat "baietilor".
In timp, am preluat si eu gandirea sanatoasa si am inteles ca "In dragoste si familie, orgoliul e cel mai mare dusman". Din pacate Romania e tara orgoliilor atat pe strada, cat si in business, in familie si intre prieteni, iar cu asta pierdem foarte mult. Ne irosim energia sa demonstram ceea ce noi stim foarte bine ca nu suntem, ne doare capul de averea/masina/casa/concediul vecinilor si nu mai avem timp sa ne gandim la binele nostru, ne cumparam haine la moda (chiar daca ne vin oribil) doar de dragul de a ne imbraca cu aceeasi uniforma, lipseste personalitatea... si totusi inca eu sunt "zana" care inca crede ca cei mici primesc libertatea si educatia pentru a face ceea ce simt si vor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu