miercuri, 21 octombrie 2009

Anunturi de criza... la Iasi!

Aruncam o privire pe un site de la Iasi in care ruleaza un widget tocmai.ro cu ultimele anunturi gratuite din Iasi, iar privirea mi s-a blocat pe un anunt: schimb bmw cu centrala termica. Initial am crezut ca e o eroare, dar NU - exact asta isi doreste proprietarul. Are un BMW diesel din 2003 pe care probabil nu reuseste sa-l vanda cu 40.000 RON (din cate stiu eu masinile in Romainia se vand in Euro, adica 9.500 euro) si cere un sistem complet de incalzire a unui imobil cu centrala pe gaz, lemne sau combinat cu panouri solare.
Am gasit si in vara anunturi prin care ofereau autoturismul in schimbul unei garsoniere, dar acest anunt depaseste orice limita, dupa parerea mea. Din pacate, se pare ca fost nevoie sa apara criza economica ca sa devina romanii mai cumpatati. II uram D-lui de la Iasi sa reuseasca sa vanda BMW-ul cat mai repede si sa primeasca caldura in casa, pentru ca iernile sunt grele in Moldova si nu te incalzeste cu nimic sa privesti din geamul casei reci frumosul BMW.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu