marți, 30 martie 2010

Vin Sarbatorile Pascale

Nu mi-au placut niciodata Pastele. Poate pentru ca niciodata nu m-au legat amintiri extrem de frumoase de aceasta sarbatoare. Intotdeauna eara mai distractiv de Craciun, cadourile erau mai multe. Totusi in Ardeal vin Iepurasul cu cadouri. Nu pot uita cum ascundea bunica toate cadourile in iarba de 20 cm din gradina si cautam in disperare, in toata gradina, luam firisor cu firisor de iarba la cautat ca sa fiu sigura ca nu am lasat vre-un ou de ciocolata sau cadou.
Totusi anul acesta le-am asteptat destul de mult fiindca mi-e foarte dor sa ies din tara, sa schimb peisajul. Mi-am dorit enorm sa plec macar o saptamana la schi, dar din nenumarate motive nu am reusit, asa ca de dimineata am prins la onefm - hitul verii si am inceput sa devin mai optimista si pozitiva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu