luni, 1 martie 2010

Back with Alejandro

Dupa o lunga pauza, departe de blogul meu, revin cu Alejandro, noua veche piesa Lady Gaga. E noua pentru ca a fost proaspat descoperita de roamani si veche pentru ca in toamna o ascultam.
Dupa o saptamana de zacut la pat, cu febra si un gat mai gros decat piciorul, mi-am revenit printr-o excursie de o saptamana la capitala. Tratamentul a constat in climatizare in masina, restaurant, cafenea, hotel... everywhere. Deci am intrat in a treia saptamana de dureri de cap si gat, dar am scapat de febra. Asta se intampla cand ai un iubit "iubitor" care imparte pana si virusii cu tine.
Vroiam sa scriu saptamana trecuta despre Bucuresti si oamenii care traiesc acolo, dar timpul nu mi-a permis. A fost foarte distractiv sa vad oameni de slaba calitate cu figuri si pretentii de presedinte al Statelor Unite sau "coarde" cu pretentii de Miss Univers. Oare chiar a disparut discretia si modestia din Romania sau e noua moda ca toata lumea sa epateze, sa se afiseze?
Iar am trait senzatia "haina face pe om", in cazul meu masina, telefonul, accesoriile... e funny ca noul meu telefon Aura e destul de rar si putini sunt cei care stiu sa-i aprecieze valoarea, dar si cei care-l recunosc - fac atac de cord cand il vad.
Iphone - noua fitza e ca toata lumea sa aiba acest telefon. Nu conteaza daca ai sau nu nevoie de el, important e sa ai cat mai multe aplicatii pe el. E bun pentru persoanele tinere single - le omoara timpul liber si nu mai simt nevoia unei iubite/unui iubit. E bun si daca ai copii - ajungi acasa, le pui telefonul in mana si nu ii mai auzi toata ziua... trebuie sa recunoasteam ca si din punctul de vedere al accesului la internet Iphone-ul e lider.
Am vazut atatea aplicatii si metode de a te promova prin iphone incat in 2 zile m-am indragostit si m-am scarbit de el. Mi-a facut deosebita placere sa-i intreb pe multii posesori ai acestui pretios telefon la ce il folosesc si raspunsurile cele mai tari au fost:
~ "nu stiu exact ce model e sau ce face, fiindca eu doar vorbesc la el. Are si internet, dar nu stiu cum sa intru." - adica am Iphone ca sa fiu in pas cu moda, nu ca mi-ar trebui. Apropo de asta, cea mai tare faza a fost in Sex&The City cand personajul principal a cerut un telefon sa sune si a refuzat Iphone-ul pe motiv ca are nevoie de un telefon pe care sa se descurce.
~ "imi mai verific mailul cateodata si stau pe facebook" - acesta e un alt mod de a spune "sunt cool!!!"
- lista perlelor continua, dar trebuie sa ajungi in Bucuresti ca sa prinzi varianta completa.

Acestea fiind spuse, am revenit pe meleaguri Ardelenesti, in linistea mea, pregatindu-ma de vacanta de Paste

iar la vara va trebui sa ma hotarasc ce cant Live: I love NY, Ibizza sau Bora Bora.

Mi-am dorit foarte mult Casablanca, dar sunt prea tanara si trebuie sa evitam (cat inca mai putem) resorturile de mii de stele cu all inclusive in care stam cu burta la soare si uitam ca timpul trece, dar nu se mai intoarce.
Cat ma bucur pentru primavara de afara si din viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu