joi, 18 martie 2010

tocmai.ro - Rochie de mireasa

Revine sezonul nuntilor, a targurilor, a weekendurilor petrecute in familie, alaturi de cei dragi, sarbatorind un nou inceput de drum.Fiindca multe prietene se vor casatori anul acesta am dezvoltat o pasiune la cautat rochii de mireasa, cat mai frumoase, dar cat mai ieftine ... inca e criza... Si am descoperit la Paris o casa de moda impresionanta, una in Spania si mai multe in State, dar am descoperit ca cei 2000 euro necesari doar pentru rochie nu sunt de ajuns. As vrea sa merg acolo, sa le probez pe toate, am nevoie de timp si zile libere.
Totusi mi se pare putin exagerata suma de 2000 euro pentru o rochie care o porti o singura noapte, in conditiile in care nunta nu va avea loc la vre-un castel sau palat si cel putin jumatate din rudele invitate provin din mediul rural. Sa fim serioase! Nu se merita investitia, dar totusi orice femeie merita sa se casatoreasca cu rochia pe care a visat-o, chiar daca e 1.000 lei sau 5.000 euro.
E cea mai tare poza de mireasa!
Solutia am gasit-o de cand sunt buna prietena cu tocmai.ro. Cand vreau sa ma relaxez, intru pe site-ul de anunturi de mica publicitate si caut mireasa, asa gasesc ce se mai poarta in romania in materie de rochii de mireasa, costume de mire, preturi , pantofi, capa, voal, servicii pentru mirese, flori, masini, decoruri, servicii video-foto si tot ce nu iti trece prin cap ca poti gasii despre momentul cand vei fi mireasa.
Daca iti plac pozele de mai sus, sunt doar cateva dintre cele care mi-au placut, iar mai jos gasesti un nou set. Cel mai mult la aceste rochii imi place ca sunt foarte bine lucrate, cu materiale fine, au fost destul de scumpe, dar fiindca au fost purtate o singura data se vand la jumatate de pret. In plus, nici nu trebuie sa te chinui sa mai alergi dupa aceesorii. Fiecare rochie se vinde set complet, gata asortata, cu voal, crinolina, capa, chiar bijuterii.

2 comentarii: