vineri, 22 ianuarie 2010

Sunt Managerul propriei mele vieti

Am primit azi un mail care ma indeamna sa fiu managerul/leader-ul propriei mele vieti.
"Cum ar fi ca ceilalti sa te asculte cand vorbesti? Cum ar fi sa poti sa te conectezi direct la ceilalti parteneri de discutie, scoala, job, viata sau familie? Cum comunici? Ce te motiveaza? Care sunt valorile tale? Pentru ca acum programul de coaching “Leadership pentru TINE” te invata sa evoluezi catre nivelul ideal al carierei tale, sa identifici domeniul si sa iti incepi propria afacere, sa fii eficient, autentic si prosper in cariera." - interesata abordare... cineva a muncit putin pentru textul asta si ma bucur ca incep sa existe profesionisti in domeniu.
Vad in jurul meu tot mai multi oameni condusi de noul stil de viata, condusi de jobul pe care il detin si nu de vointa lor. Nu se pot lasa de fumat pentru ca toata lumea fumeaza in jur, nu pot face sport pentru ca nu au timp, nu ajung la teatru fiindca trebuie sa duca laptopul la reparat si masina la spalat, iar lista aberatiilor pe care le aud zilnic continua. Dar oare cine spune daca ai sau nu timp? parerea mea e ca "Cine imparte, parte isi face!" si cu un bun management al timpului reusesti sa muncesti 10 ore/zi (ca sa faci cariera), iti faci timp si de iubiti si prieteni 3ore/zi, 7 ore dormi, iar restul de 4 ore iti ajung pentru activitati de genul: filme, shopping, teatru, citit, sala, Spa, etc.
Eu mi-am facut un afis mare care imi aminteste in fiecare zi ca trebuie sa: mananc la ore regulate mancare proaspata si sanatoasa; fac sport diversificat indoor&outdoor; citesc si tot ce fac zilnic, dar vreau sa ma asigur ca nu uit.
Piesa de mai jos e hitul - Mercedes E 320, Bleu, 4x

Demi Moore e senzationala!

Un comentariu:

  1. Pentru a stii sa-ti gestionezi timpul e nevoie de o cunoastere a propriei tale persoane, a stii sa-ti asculti vocea interioara si de a gasi echilibrul intre ceea ce auzi si ceea ce transpui. Sunt adepta listelor. Atunci cand sti ce vrei cu adevarat, iti cunosti obiectivele, prioritatiile, stii sa ti le si ordonezi in functie de importanta lor. Te felicit ca reusesti sa-ti menti echilibrul in viata si iti doresc ca nimic sa nu ti-l balanseze. Succes.

    RăspundețiȘtergere