marți, 26 ianuarie 2010

Rochie de mireasa la SuperOferta

Deja mi-am creat un obicei sa intru pe site-ul de anunturi de mica publicitate www.tocmai.ro sa ma uit ce rochii de mireasa au mai aparut si mai ales, sa vad fetele tinerilor care se casatoresc.
De anul trecut nu am mai intrat, dar totusi am gasit cateva modele interesate la preturi atractive. Si calitatea serviciilor foto face diferenta intre mirese. Din pacate, totul se reduce la bani, iar cu aceste vremuri de criza toata lumea cauta diverse metode sa diminueze cheltuielile de frica sa nu ramana cu datorii.
Mi se pare trist sa fi nevoita ca mireasa sa reduci bugetul pentru rochia mult visata. Se presupune ca o singura data in viata esti mireasa si chiar si atunci esti nevoita sa faci petrecerea sub chinul gandului: "Nu avem bani. Trebuie sa ne restrangem!"
Daca as fi in aceasta situatie, as prefera sa nu ma marit. Mai pot astepta 1/2 ani pana se gasesc banii necesari pentru o nunta frumoasa asa cum ti-o doresti. Am vazut prea multe mirese dezamagite de nunta lor, de rochie, de poze si ani de zile (poate mai mult de jumatate din viata) poarta in suflet resentimentul ca nu au avut nunta mult visata.
La 16 ani, cand am facut primul tur al Europei am ramas impresionata de Venetzia si inelele de acolo. Mi-am promis ca ma voi casatori doar cu acela care ma va rapi un weekend la Venetia si ... si promisiunea inca e in picioare.
Pe o colega de facultate a scos-o iubitul intr-o vineri seara in oras, a dus-o la aeroport, destinatia Paris, in varful turnul Eiffel - cerere in casatorie.
O situatie asemanatoare am patit si eu intr-o sesiune de vara, cand m-a scos un prieten dintre carti, pentru o cafea in Herastrau si am ajuns la mare. A fost cel mai misto weekend la mare. Dar faceam in mod constant asemenea intalniri: ieseam la cina si ajungeam la Giurgiu, pe malul Dunarii sau la Brasov/Sinaia.
Asa ca: Fetelor, sa aveti parte de nunta la care ati visat! daca nu, mai asteptati! va trece criza ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu