miercuri, 27 ianuarie 2010

Spune-i: Te iubesc!

Acesta este motto-ul unei florarii on-line pe care am gasit-o pe tocmai.ro. Ma asteptam sa gasesc un site "carpit", facut cu 3 poze din telefon, care prezinta un numar de telefon la care iti raspunde o tiganca florareasa in Gara de Nord sau in Piata Cosbuc. Spre surprinderea mea, anuntul cu oferta de flori era scris de nota 10 si am gasit site-ul lor incredibil de bine pus la punct. Chiar cred ca structura acestuia a fost gandita special pentru barbati, adica nu au creat un simplu catalog cu buchetele oferite de ei, ci au legat fiecare buchet de evenimente, sentimente, sortimente, ocazii, culori, etc. Deci, ca barbat trebuie doar sa sti pentru cine ai nevoie de flori (mama, iubita, sefa...) cu ce ocazie (Aniversare, romantica...) ce culori ii plac si sa ai CARD-ul plin. Si totusi, nu foarte plin fiindca sezonul reducerilor este inca si la flori.
Totusi pentru barbatii mai indrazneti (a se citi indragostiti) va recomand o florarie din Cluj-Napoca, care livreaza international minunatia de mai jos.
Cea mai frumoasa amintire a mea legata de flori e din ziua in care am implint 16 ani si am primit un cos imens, care in luma decembrie avea Frezie cu un parfum demential de puternic. Impactul a fost de 3 ori mai mare decat trebuia: in Sibiu nu existau la momentul respectiv florarii cu livrare la domiciliu, era primul buchet pe care l-am primit vreodata, era imens si cu flori deosebite pentru acel sezon.
Si o alta amintire frumoasa ma leaga de buchetul din poza de mai jos pe care l-am primit in decembrie 2007 de la amicul meu de-o viata, care era plecat peste mari si tari. Nu a fost moment mai penibil in viata mea ca acela in care am primit acest buchet, in mijlocul petrecerii de la firma, in conditiile in care toata lumea ma felicita pentru ca iubitul meu este senzational, doar ca florile nu erau de la el ;-(((
Atentie barbati: decat sa luati un buchet mare si prost, mai bine unul mic si deosebit/delicat.
Si trebuie sa inchei: Cel mai frumos barbat e cel imbracat la costum, care cand merge se aude "poc-poc" si se da jos din o masina buna, ca sa iti deschida usa, cu o rosa alba in mana.
Gentleman, good evening!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu