joi, 7 ianuarie 2010

O parte din mine

Ma uitam de dimineata pe singura publicatie care o citesc din interes personal si pentru sufletul meu, este vorba despre Qmagazine.ro. Sunt o feminista convinsa (nu mi-e rusine s-o recunosc) si imi place la nebunie de Floriana Jucan, atat femeia cat si jurnalista din ea. Floriana e genul de femeie care poate muta muntii din loc pentru visele, aspiratiile si proiectele sale, care nu se da niciodata batuta.
Ultima luna a anului care a trecut a fost foarte aglomerata si nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus, respectiv am neglijat acest blog, iar printre altele am neglijat si multe persoane dragi sau pasiuni. M-am trezit in dimineata de 1 ianuarie in varful muntelui, suparata pe mine ca aglomeratia cotidiana m-a facut sa uit dorita mea de a fi prezenta la concertul de anul nou de la Viena. Din acelasi motiv am ratat si concertul de Craciun orchestrei de la Viena tinut la Sibiu. Asa ca a mai trecut un an... dar macar ii am pe cei dragi aproape.
Totusi, va las sa ascultati fragmente din cele mai bune piese ale lui Johann Strauss II (fiul)

Nu e nimic mai frumos decat sa dansezi pe "Dunarea albastra" pe un vas care pluteste pe Dunare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu