luni, 9 noiembrie 2009

Stil de vedeta

In ultima perioada chipul si infatisarea mea sunt asociate cu diverse actrite si celebritati. Nu am sesizat niciodata vreo asemanare intre mine si femeile celebre. Mi-am dorit, ca orice adolescenta, sa cochetez cu modelingul si sa lucrez in televiziune, aspecte care mi-au oferit experiente si momente unice in viata si chiar am reusit in televiziune, pana la un anumit nivel. Mai departe nu am fost dispusa sa ma compromit, iar tatal meu e un contabil excelent, dar doar atat!
Ieri am fost asociata din nou cu o actrita si acum imi amintesc ca in vara am primit aceleasi intrebari de la o gasca de adolescente. In cele 3 piese de teatru in care am jucat in viata mea am avut mereu rolul principal, poate as fi fost o actrita de succes daca descopeream talentul din timp; sau poate am fost actrita in o alta viata?!? tu crezi in reincarnare? Nu ai avut niciodata senzatia de "deja vu"? Sa fi sigur ca e prima oara cand vezi sau auzi ceva si totusi sa ti se para ca ai mai trait asta odata?
Salut pe aceasta cale gasca "burlacitelor cravatiste", in special pe cele maritate care au facut din "datul cu aspiratorul" o pasiune in viata. Nu uitati ca sunteti Femei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu