joi, 19 noiembrie 2009

Rochie de mireasa

Bineinteles ca am gasit un nou site cu rochii de mireasa inedite si nu ma pot abtine sa nu "urlu de fericire" ca poate exista asa ceva in Romania. Si totusi cu ce ne incalzeste ca exista daca nu ne putem apropia de asemena preturi? Eu sunt o iubitoare a lucrurilor de calitate (chiar daca asta inseamna de cele mai multe ori si scump, a se citi foarte scump), a rochiilor fine, a modelelor unicat, dar cat sunt dispusa sa platesc pentru rochia care o voi purta in o singura zi a vietii?
Cat e dispusa sa ofere o romanca pentru rochita din visele copilariei ei?
Eu am ales modelele de mai jos de pe site-ul rosaclara.ro fiindca nu ma puteam hotara la unul singur, am comis si imprudenta de a intreba cat costa, iar visele mele s-au spulberat intr-o secunda.
-DA, 1682 Euro, DA! Romania e in criza financiara?
-Nu, nu cred.
Si in un oarecare fel, daca gandesc global, aceste rochii isi merita banii. Atunci frumoasele romance cum reusesc sa le imbrace?
a. alege un tip mai in varsta care a avut timp sa stanga bani pentru o mireasa frumoasa;
b. se casatoreste dupa 30 ani, Intre 20-30 ani isi creaza un cont special de economii
denumit "Rochie de mireasa"
c. o cumpara pe credit/ in rate.
Eu am o caseta in care am pus sa ruleze cele mai noi anunturi din categoria imbracaminte, la care ma uit zilnic. Recunosc ca sunt fashion victim si rochiile sunt pasiunea mea, drept urmare caseta imi arata in timp real ce se vinde pe site-ul de anunturi tocmai.ro. Asa gasesc in fiecare zi modele noi, idei noi (mai mult sau mai putin interesante, dar sunt noi), marimi noi, culori noi , culturi noi.. Aspectul negativ apare cand incerci sa amortiezi cheltuilile si sa justifici investita.
Ochii mi s-au oprit la un model de rochie de mireasa din America , care garantez ca peste ocean valoreaza 700-800 dolari, iar in Romania e vanduta de o persoana particulara la un pret mult sub valoarea ei. Si nu e un caz singular, sunt peste 400 rochii noi sau care au fost purtate o singura data, la preturi avantajoase pe site-ul tocmai.ro. Deci fetelor... exista si varianta:
d. www.tocmai.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu