marți, 1 septembrie 2009

Valiza, cravata in jurul gatului!

Continuam sirul "Papa, spune lucruri trasnite!" cu expresia de aseara: "Ii faceam valiza - cravata in jurul gatului!!!"... un moment de maxima sinceritate, la o ora tarzie din noapte, aburita de alcool ... povesteam ca norocul in viata mi l-am facut muncind din greu de la o varsta frageda si desi lumea are senzatia ca sunt foarte "lejera", iar destinul a fost mereu de partea mea... putini stiu realitatea, cat am alergat pe drumurile Romaniei ... pentru cine?...
...si cand ajungeam, primeam replica "Mare lucru ca ai ajuns pana la mine!?!" ... aici intervine Papa cu "Ii faceam valiza - cravata in jurul gatului!!!" ... pot sa completez si eu ... "Ale tineretii greseli... cu totii le facem, putini invatam ceva din ele"
Prietenii stiu de ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu