joi, 10 septembrie 2009

Ne vedem joi... era o piesa celebra

Stau la frumosul meu birou, intepenita de spate (de la lipsa de miscare) si astept cumintica sa plec la dansuri. Aveam senzatia ca tocmai m-am intors de la Iasi, dar colega mea mi-a amintit ca azi e de fapt JOI!!! Uau... ce zborara timpul!!! Ar trebui sa fiu trista, dar nu sunt - peste exact o saptamana sunt la Budapesta. Mi-e dor sa ma plimb pana refuza picioarele sa mai comunice cu mine, sa schimb aerul, de ce ma plictisesc atat de usor?
Scriu un articol si ma amuz copios de inventivitatea romanilor si diversitatea de produse si servicii oferite. Vreau sa ii atrag atentia unei prietene sa puna un anunt, ca e experta la dictat la examene prin hands-free. Nu e de ras! O alta prietena a ei va poate confirma cat este de riscat sa iti dicteze o persoana "necalificata", care nu se descurca sa gaseasca un subiect tratat in o jumatate de pagina din cartea cu minim 500 pagini, decat abia la finalul examenului.
Concluzia mea de azi este ca Romania s-a obisnuit cu ideea de "criza economica" si mai nou a preluat si ideea de "criza de timp". Eu sunt cea mai afectata de criza de timp si pe tocmai.ro am gasit solutia Anunt de nota 10 -merita sa-l vedeti.

Abia astept sa ma bronzez ... la mare atitudine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu