miercuri, 19 august 2009

Rochie de mireasa: noua, inchiriata sau second hand?

Daca tot am dezvoltat o pasiune pentru aceste rochii, iar in fiecare saptamana am descoperit cate o fosta colega de liceu, facultate, chiar scoala generala care a avut nunta... m-am gandit sa scriu un articole pe citynews.ro pe acest subiect: "Ca orice femeie, ma gandesc bine inainte sa platesc aproximativ 1.000 euro pentru rochia mea de mireasa, pe care o voi purta o singura seara. In acelasi timp, prefer sa renunt la rochia de mireasa daca nu am posibilitatea financiara sa imbrac ceea ce imi doresc. Pe site-ul nostru sunt cateva modele unicat de rochii de mireasa, pe care sunt sigura ca le-as purta cu mandrie in ziua cea mare si, in acelasi timp, as fi linistita ca am facut o afacere excelenta" mai multe detalii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu