luni, 24 august 2009

De VANZARE piesa rara de muzeu

M-am hotarat sa o vand pe Corsica pentru ca vreau o masina Turquize. Asa sunt femeile: nu conteaza ce stie sa faca masina, important e sa aiba putin Roz, pentru mine Turquise, pentru aletele sa fie Rosie, sa aiba floricica, fluturas, iar lista continua.
Eu am avut foarte mare grija de Corsica, fiindca a fost prima mea masina. Am pus-o pe testere, am invatat sa-i schimb sigurantele, stergatoare, sa fac o pana, am colantat-o si decolatat-o, am devenit in acest an ca un sofer de tractor care a invatat cum se repara totul la masina lui.
Avantajul maxim pe care il ofera Corsica unei soferite este abonamelntul la fitness - GRATIS. Faci brand incercand sa parchezi, fiindca nu are servo si inveti intr-adevar sa conduci. E foarte simplu sa conduci o masina mai noua, nu ai probleme sa inveti sa o ti din ambreaj, sa asculti motorul sa nu fie subturat sau supraturat.
Corsa mi-a dat foarte multa libertate (iar libertatea mea este ca aerul) si nu voi uita niciodata sentimentul puternic care m-a incercat de Craciun 2008, cand ma pregateam sa vin acasa si am putut sa iau tot ce vreau cu mine si sa plec cand vreau si sa conduc cum vreau. Ea a fost in ultimul an mai aproape de mine decat oricine, ea m-a dus mereu acolo unde sufletul meu tanjea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu