joi, 13 august 2009

O zi plina!


De dimineata am inceput cu aparitia widgetului tocmai.ro pe tribuna.ro, care contine tocmai o rochie de mireasa ;-))), tocmai deasupra bannerului de anunturi on-line tribuna. O zi excelenta pana aici...
Continuam cu extinderea widgetului tocmai.ro pe site-urile locale time4news.ro si acoperim: editia nationala, Sibiu, Bucuresti, Iasi, Pitesti ... principalele orase din Romania.



Si pentru a incheia ziua frumos e bine sa aruncam o privire spre articolul de pe citynews.ro La ce te ajuta un site bun de anunturi
"Cand m-am hotarat sa imi vand autoturismul, mi-am dat seama ca nu am fotografii. Am coborat cu telefonul mobil, am facut poze si am postat anuntul. Dupa prima saptamana, in care nu m-a contactat nici un cumparator, am spalat masina, am parcat-o intr-un decor frumos, cu o lumina potrivita, am reluat sedinta foto si am postat un nou anunt detaliat, sustinut de noile fotografii. Rezultatele m-au convis ca aspectul frumos - vinde, iar asta presupune timp suplimentar fata de cele cinci minute folosite pentru scrierea anuntului", a comunicat Bianca Grip, project manager la tocmai.ro."
Da, Corsica Rosie ca Focul e de vanzare, dar nu la Automobile, ci la Colectii-Arta ;-DDD
"She's the One!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu