marți, 21 februarie 2012

5am in Bucuresti

E putin trecut de 5am, sunt intr-o benzinarie in Bucuresti... lucrez... DA! ... nu am luat-o asa devreme razna si nici nu sunt atat de odihnita doar ca de o saptamana tot incerc sa cumpar un bilet de avion Sibiu - Bucuresti de la fantastica companie nationala Tarom de pe un card din strainatate si nici in ruptul capului nu vrea Tarom sa trimita mailul ala de confirmare ca banii s-au luat din cont si ca am un bilet.
Deci am ramas pe pamant, cu banii in buzunar, sa ma descurc cum pot si cu agenda full pe 2 zile ... chiar kool. Asa ca am prins un prieten cu drum in Bucuresti, iar la 5am m-a abandonat la Udristei in OMV, ca doar cluburile sunt inchise martea la ora asa matinala.
Urmeaza o zi extrem de lunga si solicitanta, asa ca gandurile mele se vor indrepta permanet spre Tarom si promit sa fiu politicoasa pana prind un zbor inapoi spre casa, ca sa nu dorm prin zapada netopita si necuratata de pe toate strazile Bucurestiului.

Gata cu ironiile! Multumesc din nou Romaniei ca imi ocupa tot timpul cu "frumusetile" ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu