joi, 2 iunie 2011

ce inseamna sa ai un sot "de milioane"?

La noi in casa High tech-ul predomina, nu apare vre-un nou gadget ca sotul meu il aduce deja acasa. Asa se face ca ma tot intrebam cu ce ii vom face fiicei noastre poze si m-am trezit a doua zi cu ultimul model de iPhone. Apoi am constata ca fiica noastra se va plitisi in masina,desi are abia 1luna, deci tati i-a cumparat un dispozitiv la care sa vada printzesa desne :) ea abia acum incepe sa vada, iar pe masina doarme dusa. Iar pentru a satisface nevoile copilului, tati i-a luat o tableta Samsung.
Cert e ca e foarte practica, iar mie mi-e mult mai usor sa scriu din orice colt al casei sau al lumii. Iar sentimentul ca am un sot care imi satisface chiar si dorintele abia incoltite,nu se compara cu nimic in lume.

Un comentariu:

  1. Ai un sot model. Eu am o sotie care nu vrea sa accepte tehnologia in viata ei :) Sloganul ei: keep it simple. Sa nu mai vorbesc ca este ecologista inraita!

    RăspundețiȘtergere