luni, 14 februarie 2011

Reteta de succes


Rareori scot A-sul din maneca si il joc, dar azi e o zi "mai speciala" pentru unii si vreau sa profit de acest spatiu pentru a face cativa oameni fericiti prin dezconspirarea secretului "zilei indragostitilor".
Intr-adevar e o ocazie foarte buna pentru cei care uita zi de zi sa isi exprime sentimentele... azi se pot revansa sau chiar cumpara diverse bunuri prin care sa ii arate dragostea...
Eu nu ma incadrez in categoria celor care sarbatoresc doar azi ziua indragostitilor, eu simt si traiesc asta zi de zi, cu fiecare gura de aer care o respir. Dar totusi daca as inchina o zi special iubirii, as uita toate preocuparile cotidiene, m-as face frumoasa si m-as lasa fermecata....
As incepe cu o recomandare de restaurant http://market8.ro/#/meniu - pentru iubitorii bucatariei internationale, doar dragostea trece prin stomac... de nelipsit un vin bun (exclus cel de Jidvei sau Lacrimi... etc... mergeti pe ceva mai serios sau chiar un vin spumant asortat la felul de mancare ales). Bucurestiul ascunde o sumedenie de alte restaurante intime si delicioase - alegeti ceva pe gustul partenerei.
Eu as fi ales un restaurant cu specific Indian, pentru delirul papilelor mele gustative... spre norocul meu sunt in un oras care nu detine asemenea comori. In schimb voi alege bucataria franceza, servita in cea mai inalta cladire din oras, cu peisaj superb.
Florile - nu aruncati caruta de bani tocmai azi pe flori. Un trandafir superb Alb - ar trebui sa fie de ajuns. Pastrati bugetul alocat pe azi pentru la vara cand o vei putea surprinde intr-o zi banala cu un buchet impresionant.
Cadourile - cel mai frumos si pur cadou pe care l-am primit din dragoste a fost o scoica culeasa de pe plaja. Mi-a amintit de prima mea iubire... e adevarat ca nimic nu se compara cu momentul la care sotul meu mi-a propus sa devin sotia lui si mi-a oferit inelul de logodna. Asa ca daca aveti curaj, luati-va inima in dinti si propuneti-i...
Muzica - Sade va ramane mereu pentru mine un etalon pentru momente de sensibilitate. Trebuie doar sa apesi Play, iar ea creeaza magia, atat de necesara in aceasta zi.

Poti cumpara orice, farmecul si frumusetea momentului doar de tine depinde. Daca nu ai bani de nimic, du-te acasa, da drumul la laptop, pune piesa voastra preferata si invit-o la un dans la lumina lumanarii. Ce poti sa iti doresti mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu