miercuri, 5 ianuarie 2011

I'm impressed ;)

Constat cu surprindere ca desi nu am mai scris pe blog de foarte mult timp, totusi numarul de cititori nu a scazut ... deci am decis sa fac un mic update despre mine.

In ultimele 2 luni m-am mutat intr-o casa superba, intr-o zona centrala, cu acees facil, o casa calduroasa, dotata cu tot ce ti-ai putea dori si foarte incapatoare. Am asteptam Craciunul si colindatorii, iar din 17 decembrie pana pe finalul acestei saptamani am fost si vom fi doar in petreceri.

Intre timp, pe final de an, am mutat si biroul intr-o zona mai centrala (decat
Piata Mare ;-D ), cu mai multe locuri de parcare, de unde sa nu iti poata fi ridicata masina si nici cladirile din jur sa nu fie atat de vechi incat sa iti cada tencuiala sau tigle pe masina.

Apoi, la fix 25 ani de la momentul nasterii mele, am primit un frumos inel de logodna si am decis sa incepem anul cu o modesta ceremonie de cununie si petrecere. Restransa noastra petrecere cu cei apropiati va depasi 60 invitati, va fi o incalzire pentru nunta ;)

Apoi ar trebui sa o mentionez pe Nataly, frumoasa noastra fetita care va veni in Mai printre noi. Ea face mai nou ordine in viata mea! Nu ma mai lasa sa mananc prostii, sa beau chimicale si alcool, sa muncesc mai mult de 9 ore/zi, ea ma pune la somn 12 ore pe noapte si daca s-ar putea inca 2 pe zi, are grija sa aiba o mama perfect sanatoasa pana apare ea ;). Stiu ca in poza de mai jos nu e credibil ca Nataly are 5 luni si da toata ziua din picioare, mi-e de ajuns mie sa o simt ;).

Ma simt perfect si putini ma cred ca sunt insarcinata pentru ca nu se vede si am nici un discomfort (cu exceptia starii de somnolenta cu care ma confrunt mereu). Daca ar fi atat de simplu, usor si placut sa faci copii, le-as recomanda tutror sa se puna pe treaba.

Ar mai trebui sa precizez ca Bela s-a logodit cu Dragos, ceea ce inseamna ca pregatim inca o frumoasa nunta ;).

La inceput de 2011 imi doresc multa sanatate, cel putin lafel de mult noroc ca pana acum si sa facem multi bani !

PS: pe toate le vom face ;)!

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru tot si iti doresc sa-ti iasa toate planurile asa cum iti doresti! N-am mai apucat sa ne intalnim! Te pup!

    RăspundețiȘtergere