sâmbătă, 1 ianuarie 2011

"Crede si vei avea!"

Sunt cuvintele unui bun prieten, cuvinte care ma urmeaza zi de zi, dar mai ales in momentele in care se mai ineaca unele corabii. Nu e usor sa treci de la viata de femeie de cariera, independenta, activa, sportiva la viata de sotie si mama cu responsabilitati ;). Chiar daca am o burtica destul de mica pentru lunile de sarcina pe care le port, totusi, pe zi ce trece lucrurile devin tot mai greu de facut, energia tot mai putina, hormoniii se joaca in fiecare secunda cu nervii tai,dar totul culmineaza cu o seara plina de lovituri energice in pantecele tale. Doar femeile sunt binecuvantate cu sentimentul unic de a-si vedea si simti copilul cum creste si se dezvolta in interior. E o senzatie unica sa inoti in 2, sa il simti cum da si el din maini si picioruse cand mami e in apa.

Apoi mai sunt momentele in care stau si admir cat sunt de topiti barbatii dupa copii lor. Cum lumea lor, oricat de rece si indiferenta, se intoarce la polul opus si le demasca latura copilaroasa ... de fapt stiti ca barbatii sunt vesnic copii, doar infatisarea le tradeaza varsta ;)
Am publicat si cea mai votata poza de cand sunt "Doamna". Mi-e putin greu sa cred si sa ma obisnuiesc cu ideea ca sunt casatorita, aceeasi poveste cu independenta, lipsa de incredere in relatii perfecte, dar totusi mi-am asumat riscul sa incerc.


Nu vei reusi niciodata sa cazi daca nu ai vise marete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu