luni, 31 mai 2010

Cele mai valoroase lucruri in viata, le primesti Gratuit!

Cand am auzit prima oara cuvintele din titlu, un zambet ironic s-a instalat pe fata mea... apoi am constientizat ca esenta vietii o primesti pe gratis, daca socotesti doar partea financiara/materiala... fiindca, din punctul meu de vedere, totul are un pret, iar roata rotunda se intoarce mereu, chiar cand te astepti mai putin.
A fost un weekend fantastic la Sibiu, cu ocazia Festivalului International de Teatru si mai ales in prima seara a fost concertul sustinut de omuletii acestia suspendati de o macara, care au cantat din instrumente la aceeasi inaltime cu turnul bisericii din Piata Mare.
Sambata am fost la Flamenco, un spectacol incendiar, pasional, cu o foarte mare incarcatura emotionala. E incredibil sangele fierbinte care curge in venele acestor oameni. Duminica, in Muzeul Satului, a fost serbarea unei scoli generale. Copii clasei 1-a ne-au incantat cu un show incendiar de tango si flamenco. Au fost Senzationali! ;-)))))
Mai pe scurt, a fost prima data cand am simtit ca Sibiul nu face parte din Romania, ca sunt intr-o tara cu foarte multa civilizatie, cultura si bun gust. E adevarat ca strazile si hotelurile au fost pline de vorbitori ai tuturor limbilor de pe Pamant, dar ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost amestecul de oameni, culori si stiluri vestimentare.

Mi-as dori ca Sibiul sa arate asa in fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu