joi, 14 ianuarie 2010

La multi ani!

Nu puteam trece peste aceasta zi fara sa consemnam importanta ei. In timp, s-au intamplat foarte multe lucruri misto in aceasta zi: s-a nascut poetul national Eminescu, s-a nascut Ioana (colega mea de camin din facultate sau un mare geniu nedescoperit), s-au unit destine si s-au despartit destine...

Dar sa scriem cateva randuri despre colega mea de camin Ioana, care pana si azi cred ca a crescut doar cu lapte si "horinca" (palinca/tuica... cu multe grade). Doua ardelence entuziaste ne-am intalnit intr-o camera de camin din Bucuresti plina de gandaci si nu ne-am fi mutat in ruptul capului de acolo fiindca ce farmec ar avea facultatea fara viata de camin? Fara muzica rock ascultata toata noaptea de vecina neagra la ochi, fara luna de convietuire cu gandaci (dupa o luna s-au saturat de curatenia de la noi din camera), fara vinul lui tata si horinca de bihor, fara petrecerile cu mopul sau orele de styling tinute?
A fost o perioada frumoasa, dar mai ales in sesiune ti-era mai mare dragul sa locuiesti cu Ioana. Somnul ei sanatos alunga orice urma de stres si te facea sa intelegi ca somnul si petrecerile sunt cele mai bune pentru sanatatea ta. Asa invatai sa te concentrezi maxim pe examen in putinele ore ramase pentru studiu.
Imi amintesc in anul 3, dupa ziua ei aveam pahare de vin sparte in geanta si an de an, ziua ei a fost o zi de referinta. Azi nu-i pot fi aproape fizic, dar mintea mea e alaturi de ea si nu doar azi, ci de fiecare data cand cumpar accesorii de par, cosmetice, cand vad dulapuri mult prea mici, mult prea pline, cand fac paste... ,iar lista contiuna.
La multi ani, Ioana!
La multi ani, Eminescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu