luni, 16 noiembrie 2009

Ploua, ploua

Incep saptamana cu aceasta piesa nu pentru ca imi place la nebunie accentul moldovenesc al Marinei, ci pentru ca ea se potriveste foarte bine cu weekendul ploios care a trecut... numai bun de stat in casa la povesti...
Nu am reusit sa stau in casa, dar am reusit sa stau la povesti in frumoasa capitala a Romaniei, am reusit sa prind doua bilete la balconul central al Operei romane si sa traiesc opera lui Verdi, am vazut si fantasticul film "2012" si pot spune ca nu m-a speriat cu absolut nimic. Am scapat o data de sfarsitul lumii din anul 2000, cu siguranta scapam si de cel din 2012, iar daca nu scapam ... oricum intr-o buna zi murim.
2012 e un film care surprinde foarte real lumea in care traim si probabil destinul pe care il meritam si il recomand celor care sunt in stare sa inteleaga mesajul de dincolo de cuvinte si imagini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu