joi, 5 noiembrie 2009

MusiK

Pasiunea mea pentru muzica nu are sanse sa se topeasca vreodata, de la Enescu, Ludwig van Bethoven, Michael Jackson, Laura Pausini, Sven Vath, ATB, ... rock, hip-hop, reggae, populara ... da si populara ... Imi amintesc taberele din copilarie cand cantam la chitara, langa focul de tabara de la poalele muntilor Fagarasi.
Ma trec si azi fiori cand imi amintesc cu cata mandrie imbracam in apropierea Craciunului portul popular din marginime, primit de la bunica mea. Ce bucurie aveam sa port ia (camasa din costumul popular romanesc) cu care a fost mireasa stra-bunica mea si cratintele de fata ale bunicii. Asta se intampla pe la 16 ani, cand eram solista in corul liceului si cantam colinde traditionale romanesti. Putini tineri mai stiu azi dansurile si muzica traditionala romaneasca, au dat uitarii folclorul. Cea mai frumoasa amintire din acea perioada e legata de seara cand am impartit aceeasi scena cu Ioan Bocsa - ce seara!!! Iar pentru cei care iubesc si apreciaza arta, vocea si floclorul ascultati un duo Tudor Gheorghe & Ioan Bocsa.
Azi, a ramas doar pasiunea pentru sunet, orchestra, voce. Ador sa merg la balet sau opera doar ca sa vad si ascult orchestra de la balcon, iar ca instrumente preferate pastrez in suflet pianul, chitara si vioara. Mi-e dor de recitalul la pian din Festival '39 (Bucuresti - vechiul Han al lui Manuc), dar avem la Sibiu concert de pian la Atrium.
Si pentru ca azi am facut o noua descoperie: voce senzationala si chitara pentru suflet - recomand Ayo -Down on my knees. (PS: a se asculta intr-un cadru pufos, cu picior de cristal si licori rose cu "bule")
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu