luni, 20 iulie 2009

Vremea trece, vremea vine...

Azi m-am trezit! Si mi-am dat seama ca timpul trece... ultimele amintiri le am din ziua cand m-am mutat la Sibiu, iar de atunci pana azi parca a zburat timpul. Nu stiu daca sa ma bucur ca a trecut atat de repede si nu am avut timp sa ma plictisesc sau sa ma intristez.
Ma gandeam ce faceam in aceeasi perioada a anilor trecuti?
La "cererea publicului" adaugam aceasta poza. Da, sunt buclele mele naturale & Da, sarbatoream dragostea dintre 2 persoane.
Exact! multumeam Academiei de Studii Economice Bucuresti ca mi-a permis sa sterg praful de pe Caderea'Bastiliei timp de 4 ani.
Odinioara se facea mai multa "dragoste" si mai putin "razboi".

Si daca stai mai bine sa te gandesti cum evolueaza lumea? te mai miri de tot ce se intampla in jurul tau? te miri ca a aparut "serviciul" de insamantari artificiale la vaci si la scroafe? Sunt si animalele prea stresate incat nu se mai pot inmulti? sau au probleme de comunicare? poate e vorba de o simpla "nepotrivire de caractere"? Ma gandesc foarte serios sa ma fac psiholog de animale, cu specializarea - terapie de cuplu - va fi la moda pana termin eu studiile. Dar pana atunci fac un site de dating pentru animale/pets pentru ca daca ai un caine putin mai de rasa, pe care il ti toata ziua in casa, la un moment dat va trebui sa ii gasesti partener pentru imperechere care sa apartina, bineinteles, de aceeasi rasa (daca se poate sa fie "pur sange"). Si nu conteaza daca animalele se plac, stapanii au decis sa se imperecheze ca au nevoie de niste banuti de pe urma puilor- ca doar asta e motivul pentru care nu l-a castrat. Am o mare problema: cum transmit mirosul pe site-ul de dating pt animale?
Deci omul duce o viata de caine? sau cainele o viata de om? Cine e animal azi? a mai ramas vre-un om?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu