marți, 21 iulie 2009

Continuare "vremea trece"


Azi, in biroul meu linistit si relaxant, mi-am amintit din nou ca vremea trece... Ne apropiem cu mare viteza de anul 2010 si uite ce isi pune lumea la vanzare pe internet... da, cosuri din rachita sau pe la noi prin ardeal "din nuiele". Se vede clar ca sunt confectionate manual, deci azi mai sunt oameni care isi petrec timpul cu astfel de activitati.
Intr-o Romanie atat de comerciala, plina de tehnologie si gadgeturi, se pare ca inca nu s-au pierdut elementele traditionale, pitoresti, frumosul specific acestei tari.
Uitandu-ma la aceste cosuri uit secunda si clipa care o traiesc si ma intorc inapoi in copilarie, pe un camp, in arsita zilei, alaturi de bunica mea. Si imi repet in minte "cat noroc am ca viata mi-a oferit o copilarie la tara", ce mila mi-e de copii crescuti la televizor, pe internet, educati printre betoanele blocurilor mai mult sau mai putin centrale.
Si totusi revin la prezent, ma uit in oglinda, vad un "copil frumos" care stie la ce se foloseste cosul din rachita... oare, azi, cati dintre copiii de la "oras" dau Goagăl Sărci pentru asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu